Contribuim la succesul clienților noștri

Clienții WINFO știu că au în orice moment un partener de încredere la dispoziție, folosim un set bine pus la punct de proceduri, pentru a livra mentenanță și suport personalizat, constant și calitativ. Oferim suport tehnic proactiv, însă înțelegem și conceptul de „situație critică“. Rezolvăm orice problemă într-un mod operativ, tratând fiecare problemă ca pe un caz aparte.

Abordare personalizată
Oferim servicii de suport adaptate fiecărui client și proiect în parte. Ne asigurăm că aplicațiile funcționează conform specificațiilor și necesităților de dezvoltare ale companiei.
Suport post implemetare
Satisfacția clienților este prioritatea noastră. Asigurăm funcționalitatea soluției și după implementarea proiectului, oferind un produs final stabil, fără erori și perfect optimizat.
Dezvoltare continuă

Încercăm să fim cu un pas înainte și să oferim valoare adaugată. Gândim proiectele dintr-o perspectivă complexă și vă ajutăm să vă dezvoltați și să adăugați noi funcționalități aplicațiilor.

Echipa de Consultanți BI este formată din specialiști cu experiență, ce cunosc foarte bine fluxurile aplicației și au experiență în diverse domenii de activitate. Timpii de răspuns, de intervenție și de soluționare a cererilor de suport sunt agreate conform contractului de suport (SLA) semnat între fiecare client și WINFO.

Cum vă putem ajuta?

De la servicii de Business Intelligence la soluții personalizate, suntem alături de dvs. și vă ajutăm să luați cele mai bune decizii. Completați formularul de contact și unul din membrii echipei WINFO va lua legătura cu dvs.



X