LIBERTATE, INOVAȚIE ȘI TEHNOLOGIE:
"DRIVING ANALYTICS LIKE AN EXPERT"

Fie că vorbim de analiză, raportare sau date, toate stau la baza unei decizii de business corecte și calculate.

Publicat în: Decembrie 2017

De câte ori am avut de laut decizii dificile bazându-ne doar pe instinct? Ce înseamnă libertatea în business și cum putem folosi toate datele de care avem nevoie într-un timp cât mai scurt? Cum putem transforma cifrele în răspunsuri și democratiza accesul la informații pentru toți angajații? La acestea, dar și multe alte întrebări au găsit răspunsul invitații evenimentului „Driving Analytics like an Expert” organizat de Winfo și Groupe Renault România.

Evenimentul a început la ora 10.00 cu o prezentare despre natura și oameni. Sediul Winfo este situat în vecinatatea celui mai mare spațiu urban natural din Europa – Parcului Natural Delta Văcărești. Astfel, nu ratăm niciodata ocazia de a-l avea alături pe Dan Barbulescu, Director Executiv Asociația „Parcul Natural Delta Văcărești” pentru a ne relata povestea spațiului și impactul acestuia asupra Bucureștiului.

Următorul speaker, Andrei Iordan, CEO-ul Winfo a împartășit publicului din experiența acumulată de companie de-a lungul celor 10 ani de existență pe piața serviciilor Business Intelligence. El a povestit prin exemple reale care sunt problemele și cum a reusit Winfo să implementeze și să dezvolte proiecte de Data Analytics pentru cele mai mari companii din România. Andrei consideră că unul dintre cele mai importante aspect de care trebuie sa ții cont atunci când îți construiești strategia de business este sa ai o viziune pe termen lung.

Acest subiect a fost dezvoltat și de Bogdan Ocroteala, Sef Serviciu Controlling al Groupe Renault România. Bogdan a explicat pe larg relația dintre Groupe Renault și Winfo. El a vorbit și despre elementele necesare pe care trebuie să le ai în vedere atunci cand implementezi și dezvolți o soluție de Business Intelligence în department, dar și de proiectele ce au fost dezvoltate cu success de-a lungul anilor alături de Winfo.

Marius Stoica, Qlik Regional Sales Manager SEE a fost următorul speaker ce a luat cuvântul. Qlik este lider mondial pe piața de rapoarte și analize vizuale pentru afaceri. Produsele Qlik oferă utilizatorilor acces instantaneu, la analize de management rapide și complexe. Marius a abordat diferența dintre un instrument BI bazat pe interogări SQL și indexarea automată asociativă a motorului Qlik.

Sesiunea de prezentari a afost incheiata de Alexandru Vescu, Sef Departament Vehicule Electrice ce a explicat mai multe despre ce înseamnă o mașina 100% electrică și care este viitorul acestor mașini pe piața românească. După prima parte a zilei, în care discuţiile au fost dintre cele mai diverse, la fel şi speakerii, invitații au avut ocazia să testeze viitorul mobilității electrice la volanul noului Renault ZOE.

După mai bine de 4 ore de discuții, schimb de experiențe, întrebări și răspunsuri, concluzionăm că „Driving Analytics like an Expert” s-a dovedit a fi un eveniment promițător, care a reușit să adune la un loc executive pasionați de domeniul Business Intelligence și Data Analytics. Atmosfera a fost una plăcută, o îmbinare reușită între profesionalism și relaxare!

Mai multe imagini din cadrul evenimentului găsiți în albumul foto de pe pagina de facebook.